Velkommen hjem

Velkommen hjem fra Alperne Er der noget, vi skal hjælpe med?

Velkommen hjem fra din skiferie med Slopetrotter! Vi håber, at du har haft en skøn ferie, og at vi kan få lov til at byde dig velkommen igen til næste vinter. 

Her på siden kan du finde svar på de ofte stillede spørgsmål, som kan opstå når skiferien er ovre. Finder du ikke det svar du leder efter, så ring endelig til os på telefon 70 22 52 85.

Ofte stillede spørgsmål

01

Reklamation

Har din skiferie ikke levet helt op til dine forventninger?

Vi er kede af, hvis der er noget på din skiferie, som ikke har levet op til dine forventninger. Hvis du har oplevet fejl og mangler, er det dog vigtigt, at du fra start har været i kontakt med vores personale på destinationen, således at de har haft mulighed for at hjælpe dig.

Vi vil nemlig rigtig gerne hjælpe dig, mens problemet er der, således at du ikke får ferien spoleret over fejl og mangler, som kan løses på stedet. Hvis du venter med at reklamere til du er hjemme igen, så har vi ingen mulighed for at udbedre situationen.

Dog skal du altid være velkommen til at kontakte os efter din skiferie, hvis du ikke synes, at behandlingen på rejsemålet har været tilfredsstillende. Udfyld formularen her, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Sygdom, skade & tyveri

Er du blevet syg eller kommet til skade under skiferien?

Gælder din reklamation sygdom, skade eller tyveri, skal du kontakte dit eget forsikringsselskab. Købte du en rejseforsikring sammen med din rejse, skal du udfylde en skadeanmeldelse her.

Feedback

Jeg har ris eller ros til Slopetrotter - hvordan sender jeg det til jer?

Vi elsker at høre, når vores gæster har feedback til os - ligemeget om det er ris eller ros, forslag til forbedringer på hjemmesiden, eller noget helt andetSå hold dig ikke tilbage! Send gerne en mail til os på slopetrotter@slopetrotter.dk

Kontakt os